Täna avatud 10:00 - 19:00

Vaata asukohta

Tooteinfo

Millist toitu me pakume?

Kerget, täisväärtuslikust toorainest, kõrge toiteväärtusega värsket ja maitsvat einet, mis toetab heaolu ja annab pikaajalist energiat.

Tähelepanu! 
Me ei kasuta mikrolaineahju. Seega andke meile mõni minut lisaaega, et Teie toit ahjus soojendada ja serveerida koos maitsva salatiga,  mille  oleme Teie jaoks hommikul värskelt valmistanud.
 

Kellele me seda teeme?

Kõigile, kes väärtustavad tervist ning hindavad värskest kvaliteetsest toorainest, säilitusainetevaba toitu.

Miks me seda teeme?

Usume, et selline väike oaas keset aianduskeskust loob meie külastaja silmis kogu keskusele lisaväärtust.  Et oleks üks selline koht, kus korra jalgu puhata ja keha turgutada mõne smuuti, värskelt pressitud mahla, salati või tassikese gurmeekohviga.  Horteses pooldame värskust, loodust, tervist toetavat toitu ja ilu. Horteses ongi elu pisut ilusamas vormis! 🙂

Kohvikus Garden enimkasutatud toiduained:

 

Täisteratooted (pruun riis, kinoa, Priileib) on eriti head süsivesikute allikad, mis imenduvad verre aeglaselt ja annavad energiat ühtlaselt mitmete tundide jooksul. Peale söömist ei teki väsimust ja toit hoiab erksana andes energiat aeglaselt, aga vajalikes kogustes. Peale selle maitsevad täisteraviljatooted väga hästi kombineeritult kõige rohelise ja mahlasega, mis võimaldab saada peale B-vitamiinide ka teisi vitamiine ja erinevaid mineraalaineid.

Köögiviljad ja rohelised lehelised sisaldavad suurel hulgal erinevaid vitamiine ja mineraalaineid, mis kõk aitavad organismis energiat toota. Rohelistes köögiviljades nagu lehtkapsas, rukola ja spinat leidub palju magneesiumi ja koensüümi Q10, mis aitavad inimorganismis kaasa energia tootmisele.

Soovitused:

Meie lemmik bataat ehk maguskartul sisaldab hulganisti A-, E- ja C-vitamiine. Nad eemaldavad mürkained, tasakaalustavad hormoonide ja veresuhkru taset, tagades kauakestva energiavaru.

Soovitused: 

Läätsed ja kikerherned annavad suurel hulgal kasulikke, aeglaselt imenduvaid süsivesikuid ning aitavad tänu kõrgele kiudainete sisaldusele kaasa seedimisele.

Soovitused: 

 

Seemned ja pähklid. Kõrvitsa-, päevalille- ja chia seemed ning mandlid, kreeka ja india pähklid sisaldavad suures hulgas kasulikke rasvhappeid nagu oomega-3 ja -6 rasvhappeid, mis aitavad kaasa aju efektiivsele funktsioneerimisele ja närvisüsteemi tugevdamisele. Samuti on oomega-3 rasvhapped vajalikud energia ja hapniku ringluseks kogu organismis. Lisaks sisaldavad need palju vitamiine, mineraalaineid ja valku.

Soovitus: 

Kõik värsked värvilised puuviljad ja marjad annavad palju vitamiine, fütotoitaineid ja flavanoide, kõiki on vaja energia tootmiseks organismis. Virsikud, apelsinid ja banaanid on väga head energiat andvad puuviljad, mida organism omastab kergesti ning millest saab kohese energialaengu.

Soovitused:

Värskeid ürte kasutame kaunistuseks ja maitsete lisamiseks suppidel ja särtsu lisamiseks salatikastmetes. Värskeid maheürte (basiilik, tüümian, rosmariin, oregano, petersell jm) saame hooajal oma majast Hortesest. Need rohelised käharpead ja lehelised sisaldavad palju vitamiine ja mineraale, eriti aga B12- vitamiini, C-vitamiini ja rauda.

Meie armsad koostööpartnerid, kes varustavad meid küpsetistega on Hurmaa ja Priileib ning jäätisega rõõmustab meid La Muu.